czwartek, 1 października 2015

Powroty, powroty...

Nie mam już siły do Wordpressa, wracam skruszona do Bloggera. Nie obeszło się bez plucia jadem na wszystkie strony, bo nic mi nie wychodziło... za mało bywam, wychodzę z wprawy. Chyba jednak udało mi się ogarnąć z grubsza najważniejsze funkcje i zaczynam. Za piękne darmowe niebiańskie tło dziękuję Magdzie z bloga My Pink Plum! . Poprawki i wszelkie udoskonalenia zostawiam na "kiedyś tam", bo na razie cieszy mnie to, co już mam.

Witam...

Jestem z tych co pisać lubią, ale mało na to czasu mają. Za to robię wiele różnych rzeczy, które mnie w pewien sposób identyfikują. Otóż na ten przykład zbieram... zbieram wszystko co w drodze ewolucji może okazać się czymś innym niż jest, wszystko co kiedyś tam w czasie bliżej nieokreślonym przydać się może. Zbieram też siły do walki z nałogiem zbieractwa (to zdecydowanie najtrudniejsze). Poza tym kleję... serwetki, papiery, wierszydła (też). Maluję, a pędzel wciąż aspiruje, by być moim najwierniejszym przyjacielem. Niestety póki co przegrywa nierówną walkę z nożyczkami - z nimi nigdy się nie rozstaję. Mogą zapomnieć okularów i portfela, ale nożyczki w torebce mam zawsze.
Kocham papier, papier, papier... w każdej postaci od białych, czystych i nieskazitelnych kartek, przez ekologiczne i kolorowe, aż do najpiękniejszych wzorzystych i barwnych scrapowych.  Kocham też drewno w postaci naturalniej i przetworzonej. Mam słabość do mebli za bezcen i gratów z wystawek.
I jeszcze mam skłonności do "masochizmu"... czasem biorę sobie na głowę więcej niż jestem w stanie zrobić. I robię, kosztem zdrowego snu i wolnego czasu. Ale potrafię też zwyczajnie leniuchować, więc bilans wychodzi na zero :)

Oto ja...
fot. Irka Polka

1 komentarz:

  1. Piękne te niebieskości :)
    Pisz, pisz jak najwięcej... uwielbiam Cię czytać.
    No i uwielbiam Twoje nietuzinkowe prace :))

    OdpowiedzUsuń